Ledige stillinger hos Arkhus

Arkhus Bygningsrådgivning er i vækst. Vi søger derfor en ny sekretær til nyoprettet stilling - måske det kunne være dig?

Arkhus Bygningsrådgivning er en dynamisk virksomhed, som er specialiseret i byggeteknisk rådgivning i forbindelse med udbedring af brand- og vandskadede ejendomme for forsikringsselskaber, men tilbyder også byggeteknisk rådgivning inden for renovering af ejendomme. Hele virksomheden er baseret på medarbejdere med faglig stolthed, kvalitetssans, højt engagement og nærvær - værdier der kommer både kolleger og kunder til gode.

 
Vi søger en dygtig medarbejder på fuld tid til sekretæropgaver. Du vil skulle indgå i et tæt samarbejde internt med dine kolleger og med eksterne leverandører om løsning af dine opgaver.
 
Du skal fungere som daglig sekretær for ledelsen, ligesom du skal supportere vores projektledere efter behov med sekretæropgaver. Du skal være med til at forberede salgsmateriale og andet præsentationsmateriale, løbende opdatering af hjemmeside samt udarbejdelse af referenceblade og opslag på sociale medier m.v.
 
Udover ovenstående opgaver skal du supportere med andre forefaldende administrative opgaver, som bl.a. indkøb af kontorartikler, indkøb til frokost samt anretning af frokost og klargøring til møder samt andet forefaldende arbejde på kontoret m.v. – alt sammen i tæt samarbejde med dine kolleger.
 
Din arbejdstid vil være fra kl. 7-15 mandag-torsdag og 7-14.30 fredag på vort kontor i Ringsted. Tiltrædelse pr. 1. september 2019.
 
Din profil
Du er selvstændig, ansvarsbevidst, initiativrig og proaktiv.
Du kan planlægge din egen hverdag og er i stand til at håndtere og prioritere blandt mange arbejdsopgaver for at kunne overholde deadlines. 
Du er grundig og systematisk, og sætter en ære i at holde orden og at have styr på tingene.
Du er proaktiv og følger op på tingene.
Du er åben og imødekommende, og kan bevare din imødekommenhed og holde retningen under omskiftelighed og tidspres op imod deadlines. 
Du kan håndtere både positiv og negativ feedback.
Du er robust og mødestabil.
Du behersker dansk stavning og grammatik i skrift og tale med meget stor sikkerhed og du har gode kommunikative evner både i skrift og tale.
Du er over middel i brugen af Microsoft Office og særligt i Excel.
Du trives i et mindre kontormiljø, hvor der lægges stor vægt på faglighed og kvalitet.
Det er en fordel, hvis du har erfaring fra byggebranchen eller marketing. Hvis du er regnskabskyndig, vil du blive inddraget i udarbejdelse af budgetter samt opfølgning herpå. 
 
Vi tilbyder
Vi tilbyder et afvekslende job i en mindre virksomhed med højt til loftet og en ambitiøs vækst- og strategiplan. 
Du får gode kolleger i et rart arbejdsmiljø, hvor vi vægter sociale arrangementer højt. 
Du får en grundig oplæring i firmaets arbejdsgange.
Du vil få et spændende og afvekslende job.
Du vil blive tilbudt en løn, der står mål med dine kvalifikationer.
 
Ansøgning
Ansøgning inkl. foto og CV skal fremsendes senest d. 20. maj 2019 på mail: dj@arkhus.dk. Spørgsmål vedr. jobbet kan rettes til Allan Daugaard på tlf. 23 72 63 36. Alle henvendelser behandles fortroligt.