Sekretær - med modenhed og erfaring - søges til nyoprettet stilling

Arkhus Bygningsrådgivning er en dynamisk virksomhed, som er specialiseret i byggeteknisk rådgivning i forbindelse med udbedring af brand- og vandskadede ejendomme for forsikringsselskaber – og tilbyder ligeledes byggeteknisk rådgivning inden for renovering af ejendomme. Hele virksomheden er baseret på medarbejdere med faglig stolthed, kvalitetssans, højt engagement og nærvær. Disse værdier kommer både kolleger og kunder tilgode.

Stillingen
Arkhus Bygningsrådgivning søger en dygtig og erfaren sekretær på fuld tid til varetagelse af sekretæropgaver og fakturering. Du vil indgå i et tæt samarbejde med den nuværende sekretær, projektledere og ledelsen omkring løsning af arbejdsopgaverne.

Du skal fungere som support for projektlederne, som bl.a. omfatter at skrive e-mails, læse korrektur for projektlederne, forberede sagsspecifikke dokumenter, opdatere sagsøkonomi mv.

Derudover vil arbejdesopgaverne være:
debitorstyring, udarbejdelse af referenceblade og opdatering/vedligeholdelse af hjemmeside, indkøb af kontorartikler, indkøb til frokost samt anretning af denne, klargøring til møder samt andet forefaldende arbejde på kontoret. Alle opgaver foregår i tæt samarbejde med den nuværende sekretær.

Tiltrædelse: Pr. 1. september 2018.
Arbejdstid: Mandag – torsdag kl. 07.00 – 15.00 og fredag kl. 07.00 – 14.30.

Kvalifikationer
Du har erfaring fra lignende job – eller fra marketing, ejendomsadministration eller som skadebehandler i et forsikringsselskab. Det er desuden en stor fordel, hvis du har kendskab til C5.

Jobbet kræver en stor grad af fleksibilitet, åbenhed og imødekommenhed. Som person er du struktureret, sætter en ære i at holde orden, har styr på tingene og er selvfølgelig mødestabil og loyal.

Du trives i et mindre kontormiljø, hvor der lægges stor vægt på faglighed og kvalitet. Ligeledes behersker du dansk stavning og grammatik med stor sikkerhed og kommunikerer kompetent både i skrift og tale.

En god ordenssans og at have styr på detaljerne er vigtigt, samt at kunne planlægge din egen hverdag. Du er erfaren bruger af Microsoft Office-pakken samt har erfaring med regnskabssystemer og fakturering.

Du tilbydes
Et afvekslende job i en lille virksomhed i vækst. Du får gode kollegaer i et rart og røgfrit arbejdsmiljø, hvor sociale arrangementer vægtes højt. Du får en grundig oplæring i firmaets arbejdsgange, så opstarten bliver så god og effektiv som muligt. Derudover vil du naturligvis blive tilbudt en løn, som modsvarer dine kvalifikationer.

Ansøgning
HR-Kompagniet bistår Arkhus Bygningsrådgivning hele rekrutteringsprocessen og gennemførelse af ansættelsesinterviews. Har du spørgsmål til jobbet kan Marlene Boitang (tlf. 5338 6336) eller konsulent Lene Bakgaard (tlf. 2023 5227) kontaktes.

Ansøgning inkl. foto og CV fremsendes senest den 4. juni 2018 kl. 16.00 på e-mail: lene@hrkompagniet.dk mærket ”Sekretær”.

Alle henvendelser og ansøgninger behandles fortroligt.